Oncelikle doğar doğmaz kundak alışkanlığı kazanmadık yaklaşık iki aylıktı kundakla uyumaya başladığında ve önceden ellerinin hareketine uyanan bebeğim düzenli olarak 40 dakika kadar uyumaya baslamisti once sadece geceleri şimdi ise her uyku saatinde kundak yapıyorum ben kundağa karşıydım doğum ebemiz ayakları olmaksizin kollarını kundakla ve tülbent ile bağla dedi aldırış etmedim iki gün kaynanamda hasta kaldığımda kaynanam alıştırmış ve uyuyor olması başta hoşuma gitmişti şuan bebeğim 7 aylik ve kundaktan çıkmak istiyor sürekli ellerini açmak çabası ama çıkartınca uyumuyor kucağımda uyuttugumda saçını çekiyor yada başka biseye uzanıyor ayağıma sallayın diye aldığımda ise kalkmak için direniyor biraz araştırdım uyku egitimi ile biraktirayim diye kendi uykusuzluktan ağlama krizine giriyor ama yinede uyumuyor napicagimi bilmiyorum bu durum beni çok uzuyor bizim yaşadığımiz sorunları yaşayıp çözüm yolu bulanlar varsa lütfen tavsiyelerinizi bekliyorum