Az önce bir post okudum ve bayanın eski postlarina da göz attım, bence senaryo yazar gibi yazmış ama dehşet şekilde acemi yazılmış ve karşısındakini saf sanan biri galiba. Düşünüyorum yaşadıkları gerçek olabilir mi diye günahını almayım diyorum yok anlam veremedim yani. Eşini sevmiyor ama hala evli ve çocuk yapmış, adamı aldatmış, üstüne adam affetmis . Sonra gene adam suçlu ben anlamadım bu işi ya,madem sevmiyorsun boşan arkadaşım, ne şiddete maruz kaldım diye burada post aç ne de sevmediğin bir adamı çek 🤷