Konağa benziyor. Zeytinyağı sürüp ince üçlü bebek tarafıyla geriye doğru tarafım tabi zeytinyağını daha önceden sürdüm 1 saat bekletin diyorlar. Sonra yikadim. Zeytinyağı kullanmak doğru değil diyen de var. Onu da bir araştırabilirsiniz. Ben sakınca gormedim