Tprk1802 Canım riskli diyorlar evet ama ben kullandım ilk aylarında çünkü çok kusuyordu ayrıca tükürüğü kaçıyordu kaç defa oldu incecik bi yastık kullandım sadece başına değilde boynunun altına koydum şuanda 10 ayını geçti yastık koysam bile yatmıyor yastıkta. İlk aylarda korktuğum için kullandım iyikide kullanmışım bu benim fikrim yinede sen bilirsin