AlyaaSrmrt Kızlar bebeğimin doğduğu günden beri göğsünde sivilcemsi beyaz birşey var. Annem sıkma süt dedi ama 3. Ay olucak hala geçmedi. Ve int araştırdım süt olan bebeklerin göğsü daha farklı bu sivilce gibi beze gibi birşey anlayamadım
Benimoykum AlyaaSrmrt kontrole gidince doktora göster ama hormonlar geçiyor bebeğe annem ovalayacakti ki hatta bı kac kere de yaptı doktor çok kızdı anneme sakin bir daha yapma diye
Kubra10 Canim sut hormonu olur ama meme ucunun altinda elinle sertlik hisedersin gozlede genelde gorunmez ve ovulmaz kendi kendine gecer senin anlattigin farkli birsey sanirim
AlyaaSrmrt Kubra10 off ya doktorada gitmek istemiyorum :( iyice canımı sıkmaya başladı bu durum. İnternette de hiç bişey bulamadım buna dair
Kubra10 AlyaaSrmrt internette baksan zaten en kotusu yazar insallah gecer gecmezse mecbur goturmen gerek gecmis olsun🤷🏻♀️
Derineda Eskiler hep ovaluyolsr bizimkilerde ovaladılar bsey olmadı çabuk indi . Süt birikiyo eline sertlik mi geliyo yoksa gözle görülür bsey mi var