manikeneko666 Acelyaa bestiron ,drmuz önerdi sağlık ocağının kini hiç kullanmadım almadım. Dr önermiyor onu. Kilosuna göre veriyorsun 7 kilo ise günde 7 damls
Bu_rcu- Canım bende geçenlerde sağlikl ocağından aldığım kan damlası yan etkisinden dolay bırakmak zorundan kaldım doktora gitim ve bana sidefer önerdi günde 5 damla
manikeneko666 Basak08_ bestiron kullan bence içeriği temiz,risk yok. Ben sağlık ocağının verdiğini hiç almadım kullanmadım çoğu Dr önermiyor bizimki de önermedi. Hem sağlık ocağı 4 aylıkken vermişti Dr 6 aydan önce başlatmadı.
Basak08_ manikeneko666 her doktor farklı bir sistem izliyor valla😄Bizimkide 4.ayda baslattı 9.ayda tahlil yapıp kan degerlerine bakcakmıs ona göre degerlendircekmiş
ikranefesmoms Acelyaa kan ilacini bizde kullanıyoruz canim ferrum verdiler ishal oluyor diye 1 gün ara verip Oyle veriyorum. Zaten ya kabiz yada ishal yapıyormuş malesef ki
gzmarc Acelyaa 7.aydayiz canım nirmalde kilosuna göre gidilmesi gerekiyor dedi bir doktor biride ayina göre damla sayısı yapin dedi bende 7.ayda oldugumuz için 7 damla kullaniyorum suan