Kizimmmmm yavrusununannesii tek kat. Uzun kollu zıbın giydirdigm zaman ustune bir şey giydirmiyorum. Hep tek kat giydirdim doğduğundan beri.
Aysenur24 yavrusununannesii benımde yatak odam serın oturma odam sıcak oluyo ıkı oda arasında mekık dokudugum ıcın cıtcıtlı zıbın ve tulum gıydırıyorum burnu veya ellerı soguk oldugunsa uzerını ortuyorum dereceyle arada ölçümde yapıyorum
efuchan yavrusununannesii aynı durumdayız ben de güneş almayan bahçe katındayım serin biraz ama kilotlu çorabı bıraktım bi tek bu gün içine çıtçıtlı giydirmedim inşallah üşümemiştir
Pelin_brkn Bizim doktorumuz siz ne giyiyorsanız bir fazlası demişti bebekler ısıyı baştan kaybetikleri için şapka takıp üzerini ince tek kat gidirdim ben hep hiç hasta olmadı terlemedigi için☺️