Merhaba Herkese ,
oglum 1 yasında daha önceleri diş zamanı elini ağzına götürmeye alıştı her çocuk gibi fakat ben yanında ayrılayım ilgi çekmek için diye düşünüyorum parmağını bozagina kadar sokup midesini kaldırıyordu fakat bu durum arttı yanı sürekli parmağını bogazina götürüp kusturmaya çalışıyor. Kızıyorum bağırıyorum kızdığımı anlıyor ağlıyor yine yapıyor, hafifçe elini dokunup hayır diyorum bakıp gülüp yine yapiyor.. üstüne gitmeyeyim unutur diyorum bu sefer kus kus dünyayı çıkardı .. en son parmağına çok az pulbiber sürdüm banamisin demedi.. Ne yapsam vazgecirebilirim basına gelen var mi ? Neden böyle yapıyor olabilir ?