Ftmayldrm Ne yapmam gerekiyo artık bilemiyorum cok sorun etmeye basladım kilolarımı zayıflamak istyrm artık yardım edin bebegim 3 ay 15 günlük
Senihaaa Ftmayldrm bende zayıflayamadım emzireirken ama ekstra da almadım kilo aynı kaldım 4 aylıkken diyetiseyene başladım
Gulmrt Ftmayldrm 3 ay 18 gün kızım virüs olayı eve kapatmasaydı çok iyi gidiyodum ama artık no zayıflama yes tıkınma 🙄
Kubra10 Senihaaa diyet listesi hakkimda bilgi verirmisin ys ne yenmeli.ne yenmemeli en azindan bilgi sahibi oliyim emzirirken
Lion1sev Ftmayldrm oğlum 8,5 aylık doğumda aldığım kıloları verdim ama daha da vermek ıstıyorum dıyetısyene gıdıyordum pandemi olmadan önce emzırdıgım ıcın yavaş verdim kilo ama devam etmek ıstıyorum 😢
Dogubebekanasi Ftmayldrm merhaba ben 9. aydaan sonra fazla kilo vermeye sanirim oglum hareketlendikce artti suan 13 aylik ben hamile kaldigim kilodan da asagi düştüm yani zamanla gidecek diye düşünüyorum
Balanne_ Bende vermek istiyorum 4 aylık olucaz yarın veten anneler neler yiyorsunuz neler yapıyorsunuz trcrübelerinizi psylaşırmısınız
Tprk1802 Ftmayldrm bende bende 3 ay olduk:) rejim yapayım dedim sütüm azaldı hemen bıraktım rejimi :) sanırım sporla zatıflayabiliriz sadece 6 aya kadar rejim yapmayı düşünmüyorum ek gıdaya geçince rejim yapıcam.evde ip atlıyorum dena olmuyor :)