Semraakal DORUKKK2019 canım ek gıda alan bebeğe 10 gün çok fazla. Huzursuzluk olmadı mı benim kızımda sürekli kabız malesef masaj felan yapıyorum 4 güne felan anca öyle yapıyor. Yapamazsa fitil veriyorum. Çünkü artık karnı şişiyor huysuzlanıyor yatmak istemiyor.
DORUKKK2019 espalp ilk defa başıma geliyor ve virüsten dolayı gitmedim duydugum aklıma yatan seyleri yedirdim ama etki etmedi 😳
Seyrif Seyrif aynen kabızlık için başta ama zeytinyağ içir kayosı ya da armut ez baltın hala yapamadı kansuk fitil zaten ilaç deil o yağlı bi şey orwyı yumuşatıyo
DORUKKK2019 Semraakal nasıl masaj yapıyorsunuz bilmiyorum bi doktorumuz yok belli bi kere hasta olmustu virüsten dolayıda doktora götürmek istemiyorum ama ne denediysem çözemedim
DORUKKK2019 TalentedMom bir doktoru yok virüsten dolayı bunun için doktora götürmek istemedim ama bi türlüde çöüme ulaştıramadın sağ olun tavsiyeniz için teşekkür ederim 😊
Ikram DORUKKK2019 gliserin kansuk yarim sekilde hemen esine aldir bence cok uuzun 10 gun nasil durdunuz ??? cocuk aglamadimi doktoruna sen yine msj at hic bekleme yada acile gotur ??
DORUKKK2019 Ikram kansuk kabız üzerine bi ilaç mı 🤔 ya geçer diye kayısı falan bir çok şey denedim bide virüsten korktum yakınımda ki hastanelerde virüslü hastalar vardı 😭 ama naptımsa geçemeid sadece bi kere hasta oldu ve bi doktoru yok ki
Semraakal DORUKKK2019 kayısı işe yarıyordu benim kızımda sonradan hiç bisey yaramadı. Kabız yapacak bisey vermesem de oluyor. Bende bi doktora götürücem. Canım bebe yağıyla gaz masajı yapıyorum ıyi geliyor benim kızıma. Bi dene ise yarar inşallah
Hacerevgin DORUKKK2019 kansuk fitil ver bence benim bebegim 2 aylik bazen ben bile vermek zorunda kalıyorum yarım yeterli oluyordu bebegim rahatliyordu
iki_erkekannesi31 DORUKKK2019 kayısı püresi mutlaka işe yarar. Kuru kayısıyı 10 dk kaynat suda. Suyuyla birlikte blender yap ve yedir. Ben öyle yapmıştım işe yaramıştı. Ya da armut. Bide bol su içirmeye çalış. Su içmeyen bebek kabız oluyor
DORUKKK2019 iki_erkekannesi31 kayısı kompostosu gibi yaptım ezip içirdim taze kayısı kuru değil ezip verdim ama işe yaramadı 😒
iki_erkekannesi31 DORUKKK2019 o zaman sağlık ocağı hemşirenizi arayın en kötü size fitil tavsiye etsin onu alın bari. İlla hastaneye gitmeye gerek yok. Telefonu vardır sizde herhalde arayıp sorun
Yldz32 DORUKKK2019 kansuk fitildir..benim 3 aylik 5 gunde 1 kansuk uyguluyorum..mutlaka alin yanliz iyice kucultun fitili iyle verin
Yldz32 DORUKKK2019 doktora gitseniz sadce damla yaziyor diye biliyorum onunda pek faydasi yok gibi genede kullanin ama eczahaneden MAFLOR alabilirsiniz recetesizdir..toz ve damlasi var tozun faydasini gördüm damlada hala bir ilerleme yok
BeKbra DORUKKK2019 özel hastaneye gitme imkanınız varsa akşam polikinlükleri oluyor. Ona gitmenizi tavsiye ederim. En azından hastane bomboş olduğu için risk de ona göre oluyor.
Merve121212 DORUKKK2019 ya semizotu yedirin çok iyi geliyor. Birebir kabızlığa. Az yulaf hasliyorum ben pişmeye yakın içine semizotu koyuyorum. Pişince blendir yapıp çorba gibi iciriyorum. Ama sürekli oluyorsa kabız yapan birşey vardır. Onu tespit etmeye çalış ve bir müddet yedirmeyin bence