Selcannn üzülme canım benimkide yapmıyor 🙈 4 aylıkken doktora sormuştum bu zamanlar günde 15 kerede yapması normal , 15 günde bir yapmasıda normal demişti. Huzursuzluğı yoksa sıkıntı yapma. ıkınıyor gibi yapıp yapamıyosa kakasını kabız olmuştur ondada biogaia yı kullanablrsn bi kaç günde etki ediyor. Ama takma bence ben çok alıştım 🙈