Kbr Çünkü uçuk , karaciger, akciğer, beyinle ilgili rahatsızlık verebiliyormus. Bizde ateş, kusma, ishal, iştahsızlık hiçbiri yoktu sadece uçuk lezyonu vardı. Doktorlarda şaşırdılar açıkçası hiçbir belirti olmamasina
Fulyakibar Kbr kızarlık ve sonra sulanmaylamı anladınız arastırdım evet ates kusma iştahsızlk vs gozlemlenınce muhakak doktora goturun diyor ama işte anlamak önemli bu belirtılerde olmazsa
Premses Fulyakibar canım benim bebek 2.5 aylık doğduğundan beri 3 kez uçuk oldum ve her biri bir haftada anca iyileşti bebeği hiç öpmedim dikkat ettim herhangi bi sıkıntı olmadı onda da ..sen de öpmezsen yüzünü veya kıyafetlerini bi şey olmaz canım