MinnakAsel bende 35gunluk anneyim bebeğim kuvezde.pompayla cok sık sağmamıstm ılk başta hemen mastit oldu.bılmıyordum bende.sağsam bile taş gibiydi.koltuk altımda beze,ateş,bpğaz şişliği,üşüme,nefes darlığı,titreme oldu.hastaneye gitmeyide hiç sevmıom oyuzden gıtmedım.kuzenımı aradım sordum onunda olmus aynısı.gece sağmıodum bide 4,5 saatte bir sağıodum.artk 1,5-2 saatte bir sağmaya başladım.iki elimle mastit olan gogsumu boğar gibi sıktım.tüm sütü cıkardım.her sağdıktan sonra boğma işlemini yaptm.rahatlamaya başladığını hıssettm.sıcak duşta masaj yaptm.bide gogsumu hep sıcak tuttm battanıyemi örttüm.sıcak tutki yumuşasın.3,4 gunede gecti.dediklerimi yaparsan rahatlarsn.bende post açmştm mastit oldm dıye iğneyle temizle dediler.onu da yaptm.beyaz beyaz oluyodu gogsum.karbonatlı su yapıp peçeteyle sile sile kanallarıda açtm.smdı oyle bı sorunum olmuyo.ama tarak olayı canımı yakar dıye yapamadım.sen bilirsinde🙈🤓