vilnius Merhaba. Biz 3 ay 20 günlüğüz . Sizler eğitici aktivite olarak bebeğinizle neler yapıyorsunuz ?
Emircik vilnius 4 ay 20 günlük den merhabalar ☺️ Eğitici kart aldım onları gösteriyorum zeka kartları. 0.24 ay arası olandan . Eğitici köpelcik aldı eşim tutup basmasını sağlıyorum en önemlisi oyun halısı piyonalı basıyor basıyor eğleniyor oyun halısı eğitici hayvan sesleri sayılar renkler hersey
Doruk2019_annesi vilnius zeka kartları ilgisini çekiyor kartta görüneni anlatabilirsin bolca konuş algıları açılsın oyun halın varsa oynatabilirsin yüzüstüde koyabilirsin bacak hareketleri yaptır o sırada müzik dinlet özellikle klasik müzik(Mozart Baby Songs)tavsiyemdir bebeklerin beyin gelişimini desteklediği kanıtlanmıştır
Kubraegit1 vilnius O aylarda yere örtü serip dönme egzersizleri yaptırıyordum kitap okuyordum hikaye anlatıyordum parmak kukla konuşturuyordum :)
NaimeYilmaz vilnius Egzersiz, bol kitap okumalı kart göstermeli, dönme oyunaları, oyuncak tanıtma ve nasıl oynayacağını gösterme, oyun halısında vakit geçirirdik… Şu an 23 aylık olduğu için başka aklıma gelmiyor🙈
nilikoo Neo bebekten zeka kartları aldım biraz pahalı piyasaya göre ama asla bükülmüyor yutması falan imkansız bebeğin kağıt parçası vs ve yenidoğan için uyarıcı Renkler desenler var isterseniz bir bakın🌸
vilnius Emircik zeka kartları ben de aldı hatta bez kitap aldım ve minik kitap seti aldım. Sesli oyuncaklarımız da mevcut ancak kaliteli zaman geçirmek istiyorum o nedenle sordum siz nasıl etkinlikler yapıyorsunuz
vilnius Kubraegit1 Kubraegit1 bende elinden tutuyorum kendi dönüyor çok hoşuna gidiyor dönünce kitapta okuyorum dinliyor bayağı ☺️ Minik Kitaplar aldım ancak daha sayfa çeviremediğimiz için aktif olarak kullanamıyoruz
Emircik vilnius şimdi anladım ben yanlış anlamışım ☺️ Bol bol konuşuyorum ben oğlumla altını değiştirirken ona ne yaptıgı mı anlatıyorum ellerini parmaklarını gösteriyorum aynadan baktırıyorum kendisine yani daha çok küçük ler kaliteli zaman onunla bol bol konuşmakla geçiyor şarkı dinletiyorum söylüyorum ilahiler vs daha minik oldukları icin kaliteli zaman nasıl geçirir henüz keşfedemedim
Kubraegit1 vilnius Olsun sizin okumanız bile fayda eder :) Kuzum 6.5 aylık oldu şimdi sayfalarını karıştırıp ağzına sokmaya çalışıyor 😂
vilnius Emircik bende herşeyi yapmaya çalışıyorum ama eksik mi yapıyorum acaba diyorum . Bir de yüksek lisansı bitirdim yds sınavına hazırlanacağım ancak acaba onun zamanından almış olur muyum diye düşünüyorum. Uluslararası dergiye makale yolladım bi kaç saat babası ilgilendi bu süreçte bende vicdan yaptım . Aslında yüzdüm yüzdüm kuyruğuna geldim kızım için inş araştırma görevlisi olacağım ama kızımın vaktini mi alıyorum diye düşünüyorum bazen
Emircik vilnius yani bunu bana sormasaydınız KEşke ben yemek yerken onu halısına bıraktığımda vijdan yapıp lokması kursagında kalan biriyim ☹️
Merivealpi Emircik bence bebek oyalanirken rahatca yemeginizi yiyin hanim efendi, çünkü anne iyiyse anne enerjikse bebek de iyidir. Eminim harika bir annesiniz bu tarz vicdan muhasebeleriyle kendinizi yormayin bebeklerimizin yalniz vakit gecirmeye kendi baslarina oyun oynamaya da ihtiyaclari oldugunu dusunuyorum 😊
Emircik Merivealpi ama yanlız kalınca ıhlıyor sanki gelin buraya der gibi odanın kapısından bakıyorum beni görünce gülüp hareketleniyor dayanamıyorum alıyorum birlikte yiyoruz kucağımda 😀
Merivealpi Emircik Ahh annelik 🥰 Ben yemegi salona taşıyorum bebek de yanimizda oyun halısında oyalanirsa bir kac dakika hemen yemegimi yiyorum,ya da koltukta yatıyor bir elimle ona sesli oyuncak sallıyorum. Oturmaya başladıklarında daha kolay olcak sanirim mama sandalyesinde. saglikla buyutun kuzunuzu
Merivealpi vilnius Benim bebegim de 3 ay 21 günlük. Birlikte kitap okuyoruz egitici zeka kartlari kullaniyoruz. Uyuturken sarkilar ninniler soyluyorum, muzik acip dans ediyoruz. Mutfakta isim varsa bebek arabasina koyup yanima alıyorum adim adim yemek yapim aşamalarıni anlatıyorum maksat konusmak olsun 😀