Aminegokce Öncelikle hayırlı olsun. Evlendigimden beri her sene farklı evde gecti, 3 eve taşındım yani.
Taşınacağıniz eve umarim cok iyi karar vermiş, komsulariniza bir goz gezdirmissinizdir. Ben maalesef her seferinde cok pisman oldum, en mukemmelini elbette bulamam ancak en olmayacak sorunlar beni buldu. Şuan oturdugum evin alt ve ust kattaki komsularimdan ce kuzey cephe olmasindan şikayetçiyim, kısmetse bu sene de taşınmak istiyorum 😌😄
Kırılacak esyalari kolilerken iyi sarmanin yanisira kolilere çıkardığıniz raflara gore yerlestirin ve mutlaka uzerine hangi odaya gidecegini yazın. Koliler ait oldugu odaya tasinsinlar, bir odaya yigilmasinlar.
Temizliginden taşımasına işi başkasına yaptirirsaniz cok kolay atlatirsiniz sureci ama epey paraniz gider. Orta yollu halletmeye çalışmak en iyisi. Tasiyacak kisilerin galos giymesi evi camurlamamasi da onemli, temizlik başa sariyor çünkü.
Aslında zorlanacak bir süreç yok önünüzde genel olarak taşımalar sabah başlayıp oglene dogru biter. Zor olan kısım sadece toplamak, yerlestirmek daha kolay, neyin nerde oldugunu bilirseniz daha da kolaylasacaktir.
Aklıma bunlar geldi şuan için