Mugee Merhaba! Arkadaşlar Doğum yapalı 45 gün oldu sezeryan oldum.kanamam hala az az devam ediyor.40 günde biter diye biliyordum.siZlerde nasıl gelişti ??anormal mi benim durumum acaba ?
deletedmom4842 Mugee 50 küsür gün sürdü benim çok normal 40 günde biter diye bir şey yok 40dan sonra özür artık abdest alınıp ibadetlere başlanabilir ama ilişki için kanamanın tamamen bitmesi lazım