Sudocrem kesinlikle, altını sık sık açın bezi dolmasa bile, açınca da hemen bağlamayın üfleyin havalansın bol bol kıyamam yavruya, geçer inşallah hemen 🙏🏻 Şikayette bulunduğunuz iyi olmuş ama başlarına yıkmak için hastaneye gitmeniz şu dönemde mantıklı değil Allaha havale edin