Elifinannesi101019 Konyada yaşıyoruz yasak olmasına rağmen dışarda en az 20 cocuk oynuyor bizim suçumuz ne eşim müsade etse durmayacm dakikasina arayacm sabhtan beri hiç mi girmezler yaaaa😠😠😠😠😠😠😡😡😡😡😡
Deletedmom190 Elifinannesi101019 Neyi bekliyorsun ki ben olsam coktan aramistim. Biz enayi miyiz 78 gundur evdeyim ben
Deletedmom318 Elifinannesi101019 Ara gitsin polisi bir daha bakalım çocuklarını dışarı çıkarabilirler mi 🤦🏼♀️
Elifinannesi101019 Deletedmom190 eşim izin vermiyor yoksa durmayacm dha once gunduz aradim gelmediler
Elifinannesi101019 Deletedmom318 eşim izin verse dakika durmayacm ben anneme gidemiyorum maşaAllah millet salmıs cocugunu
GUBILIK Elifinannesi101019 ben bugun evımın karsısında kı yokustan inen 5 tatlı dedeyi şikayet ettim 😃
Elifinannesi101019 Sum87 esim agrasif yoksa inanın durmicam annelerini ariyorum napim durmuyor diyorlar yok boyle biaey
BoncukAnnesi Elifinannesi101019 bende konyadayım canım dediğin gibi çocuk sesleri hiç susmuyor. Polisler sürekli gezinip uyarı yapıyor ama dinleyen yok heralde ben anlamadım
Annesininpogacayanagi Elifinannesi101019 konu dışı ama dikkat ettimde hem kızının adı elif hemde 10. Ay doğumlu aynı biz 😍
Deletedmom50 Elifinannesi101019 bizim site ful.. sabah akşam çocuk sesi ve çocuklar anneleri de karşıda oturmuş izliyor anlamadığım demeki biz salagiz onlar değil..
Elifinannesi101019 Deletedmom50 sonra niye yasak var sanki uyuyorlarmış gibi bide devleti suçluyorlar 🙄
BoncukAnnesi Elifinannesi101019 gerçekten öyle bugün de hava aşırı sıcaktı oğlumda tam bi kucakcı resmen pişik olduk evde terden 🤣