Ben 2 gebeliğimde de kanama yaşadım, yerleşme kanaması. Testte pozitifi görüp, kanda da tasdikledikten bi kaç gün sonra başlayan, bazen kahverengi, bazen pembe, bazen de kırmızımsı geliyordu ama öyle dolu dolu gelmiyordu; tek seferde akıntı gibi birden boşalıyordu. Günde en fazla 2-3 defa oluyordu. Doktorum progestan başlattı ikisinde de, o hemen kesiyor zaten kanamayı. Kalp atışını duyunca tamamen bıraktırmıştı. Kafana göre progestana da başlama, sağlıklı gebelik varsa gereksiz progestan da zararlı. Küçük olduğu zaman ultrasonda doktor göremiyor. Doktorunla mutlaka görüşmeye çalış. Geçmiş olsun.