Anayimben1 Kizlar kullandığım kahve makinem bozuldu Fakir kaave kullanıyordum başka bir marka almak istiyorum limitim 500, tek hazneli istiyorum kullanıp memnun kaldığınız varsa tavsiye alırım 😊
Bal-oglum Anayimben1 çoğu ürünü kıytırık olmasına rağmen Sinbo kahve makinasında şa-ha-ne 👍 efsane köpük yapıyor
Anayimben1 Bal-oglum Bendeki plastik olan ama cidden efsane, ama bebekten başında bile bekkeyemiyorum 😊
manikeneko666 Anayimben1 fakir kaave 360 TL şuanda ben ilk çıktığında 400 almıştım 3 sene önce aynı an da 4 kahve yapıyor çok memnunum tavsiye ederim 😊
Anayimben1 manikeneko666 Bende onu kullanıyordum bozuldu memnundum aslında ama onu almak istemedim tekrar