Adlk oluyor bi şekilde, aslında herşeyi kesip biraz sabredince değişimi göreceksiniz. 10 gün hiçbir şey yemedim sadece sebze ve salata, gerçekten çok fark ediyor. Ben de sevdiğim çok şeyden mahrum kaldım 3 aydır ama geçici bi süreç öyle düşünün 😊 herşeyi kesmeyince iyileşme olmuyor ve süreç uzuyor.