Dilekkkkkk Arkadaşlar 13 günlük bebeğim var fakat hastanemde ki çocuk doktorundan memnun kalmadım ayrıca numarada vermiyor mu kartal civarlarında İyi dediğiniz Ömerimiz bir doktor var mı
Ahsenn Dilekkkkkk gözüm kapalı Maltepe Mehmet toprak Esengül hanım derim. Bebeğimin alerjisini bile ilerlemeden buldu. Çok tecrübeli, muayenesini çok iyi yapıyor. Ehatsaptan her zaman yazıyorum dönüş anında yapıyor. Zaten çok fazla hastası var, hep dolu.
dygymn Dilekkkkkk bende sizi gibi dusunup cesaret edememiştim. Ama doktor çok ilgili 2 aydır gidiyorum memnunum. Doğumu umutta yapmstm ordaki çocuk doktoru nurettin bey ilgisiz geldi azarlayici bi tavrı vardi birlik hastanesindeki nigar hanım ilgili bi kadın
zeyzeyinannesi Dilekkkkkk bende nigar hanıma bir kez gittim ilk ay aşımızı yaptı iyi Bi doktor ama çokta ilgili mi bilemiyorum standart Bi doktoru bence
Dilekkkkkk Beyzanur25 uzman olan mo ya gittim ama orası acaip kalabalık dı acil i bi daha cesaret edemedim. Numara vermio bide onlar
Dilekkkkkk Naz1905 ona gidiyorum ama sevemedim adam çok relax sarılık yok dedi akşam ına başka doktor hastaneye yatışımızı yaptı
Minikprensesinannesi Dilekkkkkk evet numarasını paylaşıyor ve bilgisi gayet güzel 100 yada 120tl Sanrm ücreti.