Payan bugün 3. Günümüz gün içinde mırıldanarak geçtik uykuya. Gece uykusunda da başta biraz ağladı sonra konuşa konuşa uyudu 15 dk sürdü. Oluyor galiba 🧿 yatmadan önceki rutinlerimin zamanlarını uzattım odasında sadece benimle vakit geçiyor. Oyun oynadık, bezimizi değiştirip pijamalarımızı giydik, kitap okuduk, kucağımda sakin bir müzikle pış pış diyerek gezdik zaten uykusu geldi kafasını omzuma koydu yatağına koydum emziğini verdim ( emzik alan bir çocuk değil) ilk koyunca ağladı sonra ayaklarını tuttu oynadı ben elimi uzattım biraz onunla konuşup uykuya geçti. Oluyor galiba 🙏🏼☺️