Ahh ahh kaç aydır çekiyorum hala yapamiyo düzelir dediler düzelmedi bi türlü ek gidayada yeni geçtik her yedirdigime zeytinyağı da koyuyorum ama kendi yapamiyo illa 4 gün sonra falan kulak pamuguyla uyarıyorum bacaklarını karnına bastırıp çıkarmasını bekliyorum yoksa yapamıyor 🤷♀️🤷♀️