Asi_fenerli yapı meselesi bnce bu bende çocukken aşırı iştahsızdım yiyecekler mideni bulandırıyordu resmen annemler hep iştah açıcı ilaç getirtiyordu Almanyadan yurtdışından ilk okuldaykn falan bebekkende asla yemezmişim çok fazla israr ettikleri için ve sürekli yememi istedikleri içinde yemiyordum bazen inadına hep hatırlıyorum 😃 bence israr etme aç olan çocuk illaki yemek yer Elinden geleni yap gerisini boşver çünkü annem hep der en zor çocuk hayatta yemek yemeyen çocuktur