uykusuz_anne Bebeğim 4 aylık 1 haftadır demir ilacına başladık bestiron. Ama günde 3 4 defa kaka yapan bebeğim günde 1 kere yapmaya başladı. Demir ilacından mıdır, düzelir mi? Çünkü ıkınıyor arada ama yapamıyor
GulcanAslan1 uykusuz_anne 2 gün önce 4.Ay aşısı oldu ve Doktor vegaferon verdi kabız da olmadı dün verdim bugün vermedim ama
Melek36 uykusuz_anne ocean microfer kullanıyoruz. Şükür kabız olmadık ek gıdaya bile geçmemize rağmen. Siz de değiştirin isterseniz
ikranefesmoms uykusuz_anne hem ondan olabilir zaten demir ilaci ya kabiz yada ishal yapiyor bizde ishaliz mesela.hemde artik 4 aydan sonra kaka azalmaya basliyor ya ondan da olabilir dikkatini cekmistir
Neib Bize bitkisel içerikli diye newvit yazmıştı doktor birde içerisinde keçi boynuzu pekmezi var hem ek gıda hemde damla derken kabızlık yaşıyoruz günde 4 damla bazı günler vermiyorum bnde 1-2 gün ara veriyorum napayım🤦🏻♀️🤷🏻♀️
uykusuz_anne ikranefesmoms evet azalmıştı kaka sayısı 3 kere yapıyordu. Ama hiç günde de bir kere yapmamıştı ya en iyisi ya değiştireyim ya da bir gün durup bir gün vereyim ben
Adlk uykusuz_anne ebemiz kabız yapabilir kan ilacı aklında olsun yaparsa eczaneden başka kan ilacı al dedi sende öyle yapabilesin canım
Ecemtt uykusuz_anne sidefer kullanıyorum valla hiçbişey yapmadı bebeğimd çok şükür sidefer için şikayette duymadım ben
ikranefesmoms uykusuz_anne aynen 1 gün aralikla verebilirsiniz.ben artik oyle yapiyorum gerci aralikli versem de yine ishal oluyor ama mecbur veriyorum
Tgce16 uykusuz_anne bizde yapmadı Bestiron ama bilemiyorum, ara ara vermek doğru olmayabilir ayrıca devamlılık önemli