Zeynep38 3 ay olana kadar kaynanam hep sallayarak uyuttu . Asla başka şekilde uyumazdı . Karar verdim beşiğe koyup sırtına elimle piş piş yaparak uyuttum bi hafta zorlandım su an 4 aylık artık kendi kendine bile uyuyor . Sallamak tam bir eziyetmiş saatlerce sallardık bırakınca da uyanırdı . Tavsiyem acilen bırakın çok rahat edersiniz