Cerenece Arkadaşlar merhaba Doğumdan sonra 2,5 ay geçti ancak hala adet olmadım. Normal mi sizce? Sizler ne zaman oldunuz?
Neslihandr İlk doğumumda tam 2 yıl görmedim. Doktorlar 2 yıla kadar normal diyorlarmış. Rekor bende olacak muhtemelen 😬💃💃
Alinadefne Cerenece bn eylülde dogum yaptım. Kasım da oldum daha tık yok hatta test bıle aldım acaba mi dıye yok şükür olmadım.