Şöyle söyleyim biz suan 4.5 aylık olduk 5. Aya gidiyoruz son 2 aydır uykuları normal e döndü diyebilirim yeni doğmuştu 40ı çıkmasana az kalmıştı gece 1 de başlayıp sabah 9 a kadar asla uyumuyordu artık kafayı yemiştim çok zor günlerdi gerçekten neler yaşadım.ya 40ı çıksın düzelecek dediler ama öyle olmadı allah yardımcınız olsun benim bebeğim gece gündüzü karıştırmıştı gündüzde hiç gözünü. Açmazdı uykudan