kızlar 6 aylık bebeğim var 4. aydan beri bir iştahsızlığı var yani vermesem aklına gelmiyor sadece uykuda verebiliyorum 5.5 aylıkken 2 tane dişi çıktı şimdi en üst dişleri kabarmış diş çıkacak galiba ama dişten bu kadar iştahsızlık olur mu diş iştahsızlığı ne kadar sürüyor yani 2 ay sürebilir mi bu kadar uzun