Mom4775 1 yaşında kızım çekebilir mi? Isırıp koparıyor mu? Bir de büyüğünü almak istiyorum 300 ml. Onun tutma sapı yok ama tutup içebiliyorlar mı? Hemen alıcam yorum bekliyorumm🙏🏼🙏🏼
GUBILIK Mom4775 7-8 aylıkken kullanmaya basladık. Kucugunu aldım ılk tutma yerleri var diye. Sonra buyugunu aldım. Ikı tane var. Birine ayran va koyuyorum. Saglam kopmaz
Tatliskooo Mom4775 Mom4775 çok rahat içebiliyor kopacak bişey değil aşırı sağlam ve kalın alabilirsiniz
nilbuglem Mom4775 benim kızım şu an 14 aylık olmak üzere 11 aylıkken aldım bahsettiğiniz pipetliden İlk verişte çekti çok şaşırmıştım 😁 3 aydır kullanıyoruz çok memnunum ayrıca kendi tutup içebiliyor 11 aylıktan beri (tutmalı değil)
Tubali GUBILIK benim oğlumda 7 aylık oluyor su içiremiyorum biberonla bardaklada dökülüyor hep alsam kullanabilir miyim acaba erken mi
blzylcnsy Mom4775 bizde 2-3 aydır kullanıyoruz cekemez sanmıştım ama ilk denemede başardı çekmeyi. yeni yürümeye başladı dişiyle sıkıştırıyor suluğu hiç eliyle tutmadan bütün evi dolaşıyor kopma yok 😂
Tatliskooo Mom4775 çok rahat kullanır hatta . Mete denk gelirse ordan tutuyorlar kulpla uğraşmaktan inanın daha kolay
GUBILIK Tubali valla ben baskasında gormustum. Deneyeyım dedim. İşe yaradı. Daha cok içmeye basladı. Su an alısmasa bile sizin ki ilerde yine kullanırsınız. Bence deneyin
Tubali GUBILIK pipetle içmeyi bilmediği için direk çekince boğazında kalır diye korkarım ama alıp denerim olmadı ilerde kullanılanırız dediğiniz gibi
Semraakal Mom4775 7 buçuk aylık büyükten almıştım canım tutmalı olan tutabiliyor çekiyor da ama yutmuyor geri veriyor üstü başı su oluyor. Ama her gün veriyorum öğrenecek yutmayı da 😊