Atillasmom benim kaynanam trabzonlu, kızıma velet diyo hatta bi kere velet-i zina dedi kanım dondu 🤭 eşime söyledim o anlamını bilmeden söylüyo dedi uyarmış annesini ayy ben unuttum bilmemne demiş🤪 bi kere de yanımda söyledi, sakince ama o çok ayıp bir kelime hem annesine hem babasına küfür ediyosun dedim, evet evet ben unutuyorum biz de velet diye severler dedi. Hiç bişey demedim bi daha bi de onlar eşşolueşşek falan diye sevdikçe ben hep güzel kızım, tatlı kızımmm, tontişimmm, akıllı kızıımmm diye seviyorum sonra onlarda öyle sevmeye başladı. Bence sende kayınbaban öyle dedikçe olur mu dedesi benim oğlum çok akıllı, çok tatlı onlar kötü kelimelerr falan yap yanında🙄😃