rknrdvneyll Merhaba anneler bebeğim 20 günlük prima premium pure kullanıyorum cok dikkat ediyorum sık sık değiştiriyorum bezi bebeğimin elbiseleri sürekli ıslak sizdede aynı sorun var mı
mrvcr rknrdvneyll bezi katlayarak mı kullanıyorsunuz? katlamayınca biraz büyük geliyor, benim bebeğim küçükken o yüzden çok çıkmıştı. sonradan çözdüm
Srfkce rknrdvneyll biz de prima kullanıyoruz 3 numaraya kadar sıkıntı yoktu 4 numaraya geçince taşırma başladı ancak kilodan kaynaklı diye düşünüyorum bez tam kavramıyor galiba bebeği
minikfare rknrdvneyll benim bebeğimde aynı kiloda daha 17 günlük premium çare 1 numara kullanıyorum çok memnunum biraz bez bebeğe büyük geliyor ondan kaynaklı olabilir
Neib Bende hiç sıkıntı yaşamadım canım çok memnunum ilk zamanlar normal prima alıyordum hep sızdırma şikayetim vardı ama premium care geçince rahatladım çok şükür şikayetim bitti🥰
demetdiyebiri35 rknrdvneyll bendede ara ara oluyor ama o benim bezlememle alakalı sende dikkat et bakim taktik dene 2de olur 3 te olmaz merak etme :))
Demlidem rknrdvneyll bende de ara ara geceleri aynı sorun oluyor kıyafetleri ıslanmış oluyor ama çok sık değil
katmerliana rknrdvneyll bence bağlama seklinizle ilgili bir sıkıntı olabilir oğlum doğduğundan beri kullanıyoruz şuan 13 aylık hiç sızdırma yaşamadık