Canım bizim de 20.5 cıktı kan tahlilinde. Hemen yoğunbakima aldılar apar topar. 2 saat ışık tedavisi verdiler derken ben geri istedim bebeğimi. Dayanamadim biri 24 saat diğeri 48 saat yoğun bakım falan deyince. Sonra aldım başka hastaneye gittim akşamına. Doktor 17 değerlere indiğini ve sadece emzirmemi söyledi saat başı sütüm olduğu için. Bir sonraki akşam goturdugumde ise kanda degere bile bakmaya gerek gormedi. Surec iyiye gitmis cok sukur.