Azygos ne kadar sıcak ta olsa dün sahurda çok rüzgarlıydı mesela hava , cam açık olmaz henüz vakti değil . Ben kısa kol zıbın üstüne çok ince pamuk kumaş alt üst uzun takım giydiriyorum üstü açık yatıyor ben hiç çorap giydirmem uyuyunca zaten . Bugün öğlen hava çok sıcak diye kısa kol giydirdim ama uyandığında göğsü ve sırtı soğuktu üzerini müslin örtü ile örtmüştüm