Gokcedgl Merhaba bebegim ozellikle uyurken hickirir gbi tiz ses cikarior bi de nefes alirkem de bazen ayni sesi cikariyor, memeyi birakirken de. Bole ses cikarmasi yenidogan 10 gunluk bebekte normal mi, tecrubeli anneler
Akademisyenanne Gokcedgl ilk zamanlar benim bebegim de yapiyordu. Sanirim dis dunyaya alisma evresi boyle geciyor.
Makarna_kulak Gokcedgl serum fizyolojik alabilirsin eczaneden burnuna sıkarsın,doktoruna danismanda fayda var yinede onada sor
Sumeyye-buglem Gokcedgl önceki postunuzu görmedim gorseydm cevap verirdim bebeginiz dış dünyaya alışmaya çalıştığı için öyle ses çıkarması normal 🙂sağlıkla büyütün
Zeyzey2616 Gokcedgl Benim bebek bildigin sayıklıyor uykusunda ağlıyor kıyamamç değişik seslerde cıkarıyor alıstım artık😁 1 bucuk aylıgız bizde