Yeni 6 aylık olduk ve yavaş yavaş gün içinde bi öğün yoğurt bi öğün çorba veriyorum akşamda yatmadan önce bir kere formül sut veriyorum bunların haricinde emzuriyorum sorum şu kızlar gece bebeğim hiç kalkmiyo gece hic emzirmiyirum o yuzden sabah 6 da uyandiginda oglene kadar 3 sefer emziriyorum yogurttan sonrada tekrar emzuriyorum iste saat 3 4 ten sonra sutum hic dolmuyo damlacik cikiyo ve gelmediği için bebegimde mizlaniyo geri cekiliyo neden bu saatlerde sütum olmuyo herkesdemi böyle çok üzülüyorum erkenden kesilcek diye sut yapan herşeyi de kahvaltıda ve akşam yemegimde yiyorum neden böyle oluyor yaa nolur yardımcı olun tecrübeli anneler bu sütum bitecek anlamına mı geliyor😔😟