Besteee Kızım 19 haziranda 1 yaşına girecek eşimle ne alsak diye düşünüyoruz ama bir şey bulamıyoruz kalıcı güzel bir şey ne olabilir sizler neler yaptınız fikirlerinizi merak ediyorum?
Rengin Besteee onun adına bir yere bağış yapip sertifikasını onun için saklayabilirsiniz. Biz öyle yaptık doğunca temaya bağış yaptık sertifika istedim şimdi kizima saklıyorum ❤