Btlp Dün bebeğim rota aşısı oldu 3 aylık , bugün 2.dışkısında kan vardı. Başına gelen var mi ? Korktuk açıkçası
Efeefe52 Btlp aynı şey benimde başıma gelmişti ama çok az nokta kadar devam etmedi çok şükür sizinde öyle olur inşallah
Dildeniz Btlp bizim de oldu 2 yada 3 kez kan gördük zaten bir aya yakında ishal sürdü nefret ettim o aşıdan paramla gidip çocuğumu hasta etmiştim nasıl vicdanım sızlamıştı bi dr bunun olabileceğini bazı çocuklarda reaksiyon gösterdiğini söyledi
Btlp Dildeniz doktora söyledim takip edeceğiz dedi milyonda bir oluyormuş böyle tepkiler bebek vücudunda aşıdan , alerji de olabilir dedi
Cherry5 Alerjisi olan bebeklerde rota böyle tepkiler oluşturabiliyor rotadan sonra bebeğin alerjik olduğunu öğrenen çok var
Banuara Btlp aşı vücuda girdiği içinde alerji olmayan vücutta alerji oluyor ve devam ediyor malesef Allah yavrularımızı korusun amin
Btlp Misskokulum yani 3 aylık bildiğim kadarıyla yok , çünkü mama verdiğim zamanlarda oldu ve mama inek sütü formül aptamil 🤷🏻♀️ Neden anlamadım ciddi bişey olacak diye gözüme uyku girmiyor
Misskokulum Btlp korkmayin ciddi bir şey değildir gözlemleyin tekrar kan görürseniz doktorunuza danışın 🌸