Benim 3 ay 5 günlük bir kızım var ilk başlarda aptamil kullandık kilo aldırdı ama gaz sıkıntımız çok oldu sma kullandık gaz problemi olmadı ama kiloda aldırmadı şimdi bazen onu istemiyor aç kalıyor markette herbabynin hem 4 .aydan itibaren hem kaşık sulandırırsan biberon pirinçli maması var kullansam arada sma kullansam bir zararı olur mu birde keçi sütlüsü varmış aşırı iyi geliyormuş bebeğe kullanan var mı kafam çok karıştı 🕊