aksp bebekler genel olarak o pozisyonda uyumayı seviyor. Benim bebeğimde o şekilde bıraksam uzun süre uyur ama doktorumuza sorduk asla o şekilde uyutmayın 9-10 aydan önce asla önermiyorum, gündüz bile hep yanında değilsen yatırma dedi. Bence yatırmayın hele ki sizinki baya küçük.