Cemre20 ja kesfetmeye basladilarya benimkide oyle, heryere donup duruyor yemek yerken hele ki. Odasinda karanlik ortamda uyuyor, cok bakacak biyeri kalmiyor, belki sizin icinde mantikli olur. Karartici perde aldik onu kapatiyorum, oyle daha kolay uyuyor