Merhaba arkadaşlar bebeğim 17 günlük oldu yoğun bakımda yatmıştı doktor nbl probiyotik verdi 3 gündür kullanıyoruz aynı zamanda ocean d3 kullanıyoruz bugün vermedik dün akşamdan beri ishal gibi yapıyor kakasını.normalde bu kadar sulu değildi sizce probiyorikten olur mu?kullananlar yorumları yazarmı? Ateşi de 37.3 -37 arası.acile gitmeyi düşünüyorum ama korkuyorum zaten yeni çıktı.