Sizin yaşantınız farklıymış alısamamıssınız bizim yaşantımız aynı ben ona rağmen alışamadık 3,5 yıllık evliyim alışamadım bir Türlü aynı şehirde oturuyorum görüşüyoruz devamlı ama olmayınca olmuyor kafama herşeyi takan biriyim ondan sanırım hep uzak dururum