Anneyeni bizde 5. Gün kontrolune gidince basladik canım 2 yasina kadar mutlaka kullanicaksıniz dedi doktorumuz. Benim kendime de kadindogumcum yazdi dogumdan hemen sonra sütten de geciyor diye cocuk doktoruna fazla gelmez mi dedim toplumca zaten d vitamini eksikligimiz var dedi.