Sevgilimmm morsevenanne ben üç gün önce sipariş vermiştim bugün ulaştı elime. Ama elbiseler küçük yaa napcam bilemedim. Bebeğim 3 aylık. Buna rağmen 6 aylık aldım eve geldi 30 derecede yıkadım sıkma yapmadım. Ama zor giydirdim bir daha giydiremem gibi
morsevenanne Kubrayusra ben ilk defa uygulamadan yapıcam da uygulamada gezerken belli bir süreden sonra kapanıyor ekran dedim bir sorun mu var acaba
morsevenanne Sevgilimmm benim oğlumda 4. Aya girecek hep 9-12 ay bakıyorum.kaç derece de yıkıyosunuz bide ne kadar süre de yıkanıyor
Organiktavuk Sevgilimmm malesef e bebekteo sorun var benimde alıp 1ya da hiç giydiremediğim olmuştu yine sipariş cerdim bakalım ne olacak 🙈
Omerr19 Sevgilimmm mağazadan mağazaya fark ediyor canım e bebeğin kalıpları küçük civilin Bi tık daha iyi kalıbı lcw nında tam oluyo
Sevgilimmm GUBILIK aynen öyle aldım yazin giyeriz falan diye ama imkansız. Etiketlerini de söktüm üstelik. E bebek’e yazdm ama bisey yapacaklarını sanmıyorum
GUBILIK Sevgilimmm ben neden sasiriyorsam. Oglum 1 yasinda iken 2 yas zibin almistim. Yikadim 30 derecede. Zar zor olmuslardi. Hellobaby idi sanki markasi. te allam ya :) bugun de 3 yas aldim. 20 ayligiz. Kismet 😂
Sevgilimmm morsevenanne ilk defa elbise aldım bilmiyordum mantık olarak 6 ayı. Aldım o yüzden 🙈🙈 30, derecede sıkma yapmadan 30 dk yıkadim 5 parca kıyafet almıştım hevesle 😣
morsevenanne Sevgilimmm hadi ya normal aslında derecesi ve yıkama süresi neden öyle oldu ki acaba ya 😐
Sevgilimmm GUBILIK aaa evet e bebek onu satıyor genelde. Ya bebeğim öyle aşırı kilolu değil 2500, doğdu şu an 5 kiloyu çok az geçmiştir. Ama ona rağmen giydiremedim yıkayınca. Bence en iyisini yapmışsınız 😄
Organiktavuk GUBILIK hellobaybinin kendi arasında çok kalite farkı var kızım 16aylık 9ay ve 1yaş olan hala oluyor ama çok beğendim gittim bir daha başka yaş almaya yok kumaşları çok farklı bakınca aynı duruyor ama
Sevgilimmm morsevenanne bir da pek Alacagimi sanmam🤦 postunuzu da işgal ettim kusura bakmayın tam da üstüne gelince daldım bende😄 uygulama biraz yavaş zaten ödeme kısmında sorun yaşamazsınız zaten hata verirse ödeme almaz onu anlarsınız
GUBILIK morsevenanne hellobaby markasi disinda olanlar da sorun yasamadim ben hic. Bunu da belirteyim
morsevenanne GUBILIK ya benim bebeğim 7 buçuk kilo 9-12 bakıyorum sence olur mu 😂 3.yaş tulumu sipariş verince sana sorayım dedim😂