metay5 Aysel0609 ama bence damla dışında diğer şeyleri denemeyin yani benim fikrim yine siz bilirsiniz
Semfer Aysel0609 emzırıyosanz sütünüzü bı pamuğa sağın gözlerını silin hemen geçiriyo benım kızımdada oldu annelerın eskı yöntemıyle çözdük
MorErigim Aysel0609 benim kızımın da vardı çapak 2aylıkken doktor damla verdi 6 saat arayla ve çapak olan gözüne göz pınarının olduğu yere serçe parmağınla hafif bi şekilde günde üç kere 15 defa bastır sakın başka masaj yapma dedi 1 hafta da geçti
deryardakayra Benim yavrum da 1 aylıkken çapaklanması oldu ben çay pansumanıyla hallettim damla falan kullanmadım 👌👌👌
badew Aysel0609 canım.bizde de oldu hatta kızım uykudan uyanırken gözünü acamadigi için agladi,ben sürekli sütümü gözüne sagdim 2 güne geçti