Tosuruk Valla benim kızım şimdi 3 ay 10 güblük 2 buçuk ay çektik bildiğin doğum yapan kadınlar gibi ıkınıyordu. Sonra gazı olduğunu anladık doktora gittik flim çektiler karnından gazı olduğunu öğrendik. Iki tane ilaç kullanıyoruz. Biogali bağırsak düzenleyici nurse herveys gaz damlası. Gaz masajıylada destekliyorum. Youtubeden gaz masajları izle canım Bütün gaz ilaçları doğaldır bebişlere zarar vermez. Belki bebeğinizde alerjik durumu olabilir. O yüzden doktora sor öyle kullan. Sağlık ocagınada götürebilirsin. Oda yazar gaz damlası