Doğumdan sonra göbeğinizi sarmadınız mı acaba göbeğinizi sıkı tutmanız gerekiyor bende sezeryan oldum 7 ay olacak doğum kilolarımı verdim göbeğimde baya toparladı ayva göbeği gibi az bişi kaldı yüksek bel çamaşır kullanıyorum devamlı göbeği içine aldığı için baya toparladı pantolonlarımda hep yüksek beldir