AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Zehra22 Kendi ev yapımı cicibebe. Veriyorum. 7,5 aylığız. 6,5 tna sonra verdim
Mina181019 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi kendi tarfinizi yazar mısınız benim kızım da çok seviyor vermek istemiyorum hazırını
Merve20 Zehra22 cici bebenin içeriğine h baktınız mı ? Boş boş kilo alması mı önemli yoksa besin değeri yüksek Sağlıklı şeylerle kilo alması mı.. bilmiyorum ama el kadar bebeklere paketli gıda vermek bana çok ağır geliyor açıkçası.. kuzum sen daha Sağlıklı şeyler yapsan olmaz mı hem ek gıda için erken değil mi
Zehra22 Merve20 Evet yapa bilirim tabiki ama etrafdakilerde kilosu için söyledi diye bi danışıym sizlerede istedim
Zehra22 Pamuksekerimm Evet ama doktorumuz Pirinç unu pişirip vermemi söyledi ki zaten ben onu pişirerken şeker ilave ediyorum yoksa tadı tuzlu olduğu için yemiyor…şekerden dolayı bir problemimizde olmadı çok şükür🤷🏼♀️
Annesininkuzusuu Zehra22 canım şekerden dolayi zaten bi anda problem yaşamazsın ilerleyen donemlerde hayatının icine yayılarak cikar bebeginin karşısına bu problemler Allah korusun. Tadı olmadığı icin yemiyosa şeker yerine keçiboynuzu özü dene oda tatlandiriyo ve seker gibi zararli değil en azından
Zeyzey2019_ Zehra22 belki pekmez ilave edebilirsiniz içine. En azından yararlı bir gıda. Şeker gibi zararı olmaz. Ki şekerin zararı hemen belli olmaz. Allah korusun ilerleyen zamanlarda ortaya çıkabilir, bebeğiniz şekere alıştığı için normal gıdaları Red edebilir ve hep şekerli şeyler isteyebilir ve beslenme düzeni bozulabilir bu yüzden.
Annesininkuzusuu Zehra22 bide eğer kilosu ayına göre normal aralıklardaysa hiç kafanıza takmayın zayıf densede insanlar kiloyla sağlığı ne yazıkki es deger tutuyolar ne kadar kiloluysa o kadar sağlıklıdir gozuyle bakiyolar ama yok öyle bisey illa sağlıklı olmasi icin tombis yanaklara ihtiyacı yok uzulmeyin hic
Deletedmom55 Damlatahaata Ben bazen sabah kahvaltılarına 1,2 adet muzla karıstırıp veriyorum ek olarak
Damladerin Zehra22 kızım iki buçuk yaşında ilk defa kullanicm daha küçükken bir iki defa vermişizdir en fazla ama sanırım kilo yapıyor ben kahvaltı tarifi aldım ark dan ise yaradı 👍🏿 Ama sizinki 4 aylık ek gıdaya gelmemiş o yüzden mama ve meme dışında bi şey vermeyin
Deletedmom302 Zehra22 ben kendim yapıyorum, oğlum bayılarak yiyor, hem de sağlıklı beslenmiş oluyor, bence kavanoz mamalardan ve paket gıdalardan uzak durun, zamanınız varsa kendiniz yapın 🤗
Mom0870 Zehra22 vermeyin nolur 😞 koruyucu, şeker .. bir sürü katkı maddesi. Hamileyken benim yememi bile istememişti doktorum. Çok istiyorsanız kendiniz yapın ya da organik markalar tercih edin. Zaten bebeğiniz çok küçük 6. Aydan önce vermeyin hiçbir şey.
Almirenaa32 Pamuksekerimm yılların markası babalarımız bile yemiştir 🙄 birşey olmaz. Kilo aldırıyor sporcular bile cici bebe yiyin diyor
Pamuksekerimm Almirenaa32 herkesin kendi tercihi zararsız olduğunu düşünüyorsanız siz verin ben naçizane içerisinde bildiklerimi söyledim
Almirenaa32 Pamuksekerimm Veriyorum zaten kiloda aldırdığını düşünüyorum eskiden zararı olmadıda şimdimi olacak 😏